»da bo več o prodaji MLM-ja lahko povedala v mesecu dni.«
»Delavce je zelo strah, kaj se bo zgodilo.«
»DUTB pozivamo, da podjetje odproda takšnemu kupcu, ki bo MLM ohranil kot celoto, ki bo imel izdelan načrt vsaj za petletno obdobje, ki bo zagotavljalo nadaljnji obstoj družbe, in ki bo ohranil delovna mesta.«
»Ne moremo privoliti v to, da se bo MLM, ki bo čez dve leti zaznamoval sto let obstoja, na takšen način uničilo.«
»Sindikati in zaposleni se ne moremo strinjati in sprijazniti s tem, da je vse to zavito v tančico skrivnosti.«
»Pozivamo DUTB, da končno da karte na mizo in pove, kdo so kupci.«
»Razmere na trgu, tudi v avtomobilski industriji, niso rožnate, pa tudi dilema, ali bo MLM obstal ali ne, ni bila pozitivna za pogodbene partnerje, ki morajo svoje tveganje zmanjševati.«
»Že s prodajo blagovne znamke Armal se je država odločila, da v to podjetje ne bo vlagala in da MLM ni na njihovi strateški prioritetni listi.«
»Razočarani smo, še lani smo se na SDH-ju pogovarjali, kako to industrijo in izkušnje obdržati v Mariboru.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju